KURS/SZKOLENIE:

Reklamacja to okazja – jak budować zaufanie klientów do firmy?

Blue House
Szkolenia

Reklamacja to okazja – jak budować zaufanie klientów do firmy?

Organizacja, która chce odnosić sukcesy i rozwijać się, musi utrzymywać i zwiększać poziom sprzedaży. Może to zrobić tylko w jeden sposób – sprawić, aby klienci byli zadowoleni. Możliwe są dwa sposoby podniesienia wielkości sprzedaży: zwiększenie sprzedaży obecnym klientom

albo zdobycie nowych. Oba są ważne. Jednak wiele firm w pogoni za nowymi klientami traci z oczu to, co najważniejsze – utrzymanie obecnych. Pozyskiwanie nowych jest kosztowniejsze niż obsługa stałych. Jednak firmy często nie angażują się wystarczająco w ten proces. Jednym z elementów tego procesu jest REKLAMACJA. Postrach pracowników. Jednak z reklamacji można zrobić OKAZJĘ. Sytuacja reklamacji jest możliwością odbudowania kontaktu z Klientem oraz próbą odbudowania zaufania do firmy i jej pracowników.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez Klientów oraz wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania do radzenia sobie z sytuacjami obciążającymi psychicznie. Efektem szkolenia ma być umiejętność zatrzymania fluktuacji klientów i budowania długofalowych relacji opartych na zaufaniu.

Korzyści:

Szczegółowe informacje

Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.

ILOŚĆ ZJAZDÓW
2 dni szkoleniowe +follow up
MIEJSCE
Online/Sopot,
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW
do 12 os.

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

BLUE HOUSE GRUPA SZKOLENIOWA

Zapisz się

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Get 20% Discount

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue