KURS/SZKOLENIE:

Reklamacja to okazja – jak budować zaufanie klientów do firmy?

Blue House
Szkolenia

Reklamacja to okazja – jak budować zaufanie klientów do firmy?

Organizacja, która chce odnosić sukcesy i rozwijać się, musi utrzymywać i zwiększać poziom sprzedaży. Może to zrobić tylko w jeden sposób – sprawić, aby klienci byli zadowoleni. Możliwe są dwa sposoby podniesienia wielkości sprzedaży: zwiększenie sprzedaży obecnym klientom

albo zdobycie nowych. Oba są ważne. Jednak wiele firm w pogoni za nowymi klientami traci z oczu to, co najważniejsze – utrzymanie obecnych. Pozyskiwanie nowych jest kosztowniejsze niż obsługa stałych. Jednak firmy często nie angażują się wystarczająco w ten proces. Jednym z elementów tego procesu jest REKLAMACJA. Postrach pracowników. Jednak z reklamacji można zrobić OKAZJĘ. Sytuacja reklamacji jest możliwością odbudowania kontaktu z Klientem oraz próbą odbudowania zaufania do firmy i jej pracowników.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wzmocnienie umiejętności radzenia sobie z różnymi sposobami składania reklamacji przez Klientów oraz wzmocnienie postawy właściwej do przyjmowania do radzenia sobie z sytuacjami obciążającymi psychicznie. Efektem szkolenia ma być umiejętność zatrzymania fluktuacji klientów i budowania długofalowych relacji opartych na zaufaniu.

Korzyści:

Szczegółowe informacje

Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.

ILOŚĆ ZJAZDÓW
2 dni szkoleniowe +follow up
MIEJSCE
Online/Sopot,
ILOŚĆ UCZESTNIKÓW
do 12 os.
BLUE HOUSE GRUPA SZKOLENIOWA

Zapisz się

Nullam quis risus eget urna mollis ornare vel eu leo. Aenean lacinia bibendum nulla sed 

Get 20% Discount

Sign up to receive updates, promotions, and sneak peaks of upcoming products. Plus 20% off your next order.

Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue