Sklepy on-line zajmujące się handlem elektronicznym wyrastają jak grzyby po deszczu. Dla wielu kategorii/marek to duża szansa na rozwój poprzez sprzedaż internetową w zewnętrznym kanale e-commerce. Marki często podchodzą do sklepów i klientów on-line z dużą ostrożnością i niepewnością, często wręcz uciekają od kontaktu z klientem, bo mają świadomość, ze sprzedaż w internecie niszczy rynek, zaniża ceny i uniemożliwia współpracę z dotychczasowymi kanałami sprzedaży.
Warto pochylić się nad zagrożeniami, ale też wypracować rozwiązania, które pozwolą zaprzyjaźnić się ze sklepem on-line, bo od technologii i wygody nie uciekniemy. Świat zmierza w kierunku digitalizacji i jest to nie moda a trend i przy okazji świetny sposób na zwiększenie sprzedaży.
Korzyści dla uczestnika:
- Spojrzysz na kanał on-line i sprzedaż internetową z różnych perspektyw
- Zidentyfikujesz szanse i zagrożenia i dowiesz się jak uniknąć zagrożeń
- Dowiesz się jak zaprzyjaźnić się z klientem internetowym
- Nauczysz się jak prowadzić rozmowy z zewnętrznym sklepem on-line
- Dobierzesz strategie postępowania do rodzaju sklepu internetowego
- Poznasz narzędzia marketingowe wspierające sprzedaż internetową w kanale on-line i skuteczność tych narzędzi
- Na podstawie business case'ów różnorodne strategie sklepów on-line i ocenisz jak Twój biznes odnalazłby się w takiej strategii.
Szczegółowe informacje
Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.