Sprzedaż to wpływanie na czyjeś zachowanie poprzez aktywne identyfikowanie potrzeb, a następnie pokazanie jak to, czym dysponujemy, zaspokaja potrzeby Klienta. Celem tego działania jest takie wpływanie na czyjeś zachowanie, aby sprawić, że Klienci nawiązują współpracę właśnie z tą, a nie inną firmą, z tym a nie innym sprzedawcą. Zdolność do przyjęcia takiego właśnie celu i jego realizacji we wszelkich działaniach związanych ze sprzedażą własnych produktów czy usług jest kolejnym znamieniem odróżniającym sprzedawcę profesjonalnego (niezależnie od tego, jaki zawód wykonuje) od czystej krwi amatora.
Ten cel osiąga się poprzez różne konkretne działania, ale zawsze muszą one uwzględniać dwa elementy:
- Zidentyfikowanie potrzeb i oczekiwań osobistych Klienta
- Pokazanie jak to, czym dysponujecie, zaspokaja jego potrzeby i oczekiwania
I to właściwie wystarczy, lecz zgodnie ze starym powiedzeniem „diabeł tkwi w szczegółach”, zapraszamy na szkolenie, które nauczy tego.
Korzyści dla uczestnika:
- Poznanie technik koniecznych do prowadzenia procesu sprzedaży i budowania trwałych relacji z klientami o różnym stylu komunikacyjnym
- Rozwój umiejętności posługiwania się najważniejszymi technikami sprzedaży
- Zbudowanie większej gotowości do sprzedaży konsultatywnej
- Stosowanie w procesie sprzedaży kluczowe techniki sprzedaży
- Wykorzystanie zasady prowadzenia efektywnej sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki różnych rodzajów klientów
- Posiadanie praktycznych umiejętności prowadzenia procesu sprzedaży
Szczegółowe informacje
Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.