Zmienia się rynek, zmieniają się warunki, w których funkcjonują organizacje, zmieniają się też same organizacje. W organizacjach następują redukcje, firmy zmieniają sposoby swego działania, reorganizują się, łączą, dzielą, zmieniają produkt i usługi częściej i szybciej, niż chcielibyśmy i moglibyśmy się tego spodziewać. Zmiana staje się nieuchronna i nieunikniona. Dla organizacji jest nie tylko koniecznością, jest także szansą na rozwój. Podobnie jest z pracownikami: chociaż zmiana burzy dotychczasowe status quo. Ale tak jak dla organizacji, dla każdego z nas może ona być także szansą na rozwój, a doświadczenie pokazuje, że właśnie konieczność zmiany jest motorem napędowym postępu. Dlatego wydaje się niezbędne nauczenie siebie i pracowników skutecznych mechanizmów nie tylko radzenia sobie ze zmianą, ale także aktywnego w niej uczestnictwa. Najczęściej wiąże się to z dokonaniem zmiany sposobów myślenia oraz emocjonalnego nastawienia do zmian.
Korzyści dla uczestnika:
- Rozumieją, jakie efekty osobiste i dla organizacji wynikają z nieuchronnego procesu zmian
- Rozpoznają reakcje na zmianę i znają sposoby doświadczania nowych, konstruktywnych zachowań
- Wiedzą, na czym polega rola lidera zmiany i jak przeprowadzać zmiany w organizacji
- Potrafią przeformułować myślenie o przeszłości na twórcze myślenie o przyszłości
- Posiadają umiejętności efektywniejszego wspierania innych osób, zwłaszcza podwładnych w procesie zmiany, motywowania do proaktywnych postaw
Szczegółowe informacje
Szkolenie może odbywać się stacjonarnie w Sopocie, lub w wybranym przez Państwa miejscu albo online.